neděle 20. listopadu 2011

PAŘBA,SINGLE,NÁKUPY!

ahoj ahoj :) tak jak se máte? já se mám ehm.. :D blbě i dobře.. takže začnu tím že včera jsme slavily se ségrou,K.,M.,T.,A. Ajdouniny osmnácky. :) To nám to byla ale pařba.. :D pořádně jsme to rozjely.Nejdříve jsme se sešly u ségry doma a tam jsme se načnuly.. pak šly do Rendy a pak šly zase k ségře kde jsme střízlivěly.. :D ale bylo to fájn!Přišla jsem si jak v takových těch amrickejch filmů kde pařej jak kdyby jim šlo o život. No a pak jsem taky do včerejška byla zadaná.Ale už nejsem protože jsem udajně neuměla dát do vztahu to co ode mě ten dotyčný očekával.Prostě takový ty kecy co se pořád omílaj tak do kola až jsou tak příšerně omletý až je to nechutný.. :D No a pak na konec jsme dneska jeli na nákupy do Palladia.Byly to fajn nákupy.Ale tak já jsem taky na nákupy jak UCHYL.. :D to do přímo do slova..no a teď jsme zjistila že mi je nějak po včerejšku blbě protože každičký jídlo co jsem dneska snědla mi jde prostě zpátky.. :D Teda jako přímo nezvracím do slova.. :D jen se mi zvedá žaludek.. :D ale tak to se zvláne. A taky jsem se ještě k tomu všemu musela dneska učit literaturu protože zítra píšem tak by se dalo říct že jí umím ale budu se jí ještě muset učit ve škole. No nic jdu do vany se trochu probrat a umejt tu hlavu taky z tý hospody ze včerejška. Mějte se T.

Žádné komentáře:

Okomentovat