středa 23. listopadu 2011

přátelé odcházejí ale zase nový přicházejí.

Většině z nás se stává to že stratíme našeho nejlepšího kamaráda ať je to jakej koliv důvod musí to být něco vážného protože jinak by jsme ho neztratili.Ale zase na druhou stranu poznáváme nové lidi,kterým se třeba zalíbíme a budou to naši nový přátelé :) Dalo by se říct že tohle je můj případ.Zratila jsem spolužačku byla to moje nejlepší kamarádka jenže se začala chovat hodně divně.Přestali jsme se tak nějak bavit. Ale zase si říkám že i když se někdy hádám se svojí ségrou hodně tak jsem ráda že jí mám.Na jednu stranu jí chápu ale na druhou stranu mě někdy štve vím že jí štvu taky.. takže je to vlastně vzájemné.. :D Ale díky ní vím co je si užít život. Díky ní znám spoustu lidí kteří mě mají rádi. I přes to že mi to vy i ona možná nebudete věřit tak své ségře dlužím jedno velké DÍKY!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat