úterý 22. listopadu 2011

ŠKOLA,ŠKOLA a zase ŠKOLA :X

proboha :X nevím kde mi hlava stojí nevím co mám do tý školy dělat dřív.Každej den něco!Učitelé nám dávaj samé úkoly,zkoušení,písemky a ještě do toho teď ve čtvrtek mám etřídní schůzky :DD to bude doma veselo! Ještě k tomu máma nejde na ty třídní schůzky ale jde v pátek ráno k učitelce do kabinetu..Což je stokrát horší než kdyby na ty třídní schůzky šla protože jsem zjistila že když má váš učitele vašeho rodiče sám pro sebe je hrozně ukecanej a řekne mu uplně všechno.Což na třídní schůzka melou jenom o kolektivu u vás ve škole a o vaších známkách aty katastrofální zas tak nemám si myslím.. :D Uvidíme no jak nám to všechno dopadne. Snaď dobře. Můžu jedině tak doufat a mít sevřený půlky v pátek až půjdu domů co se bude doma dít.. :D A ještě k tomu mě dneska čekají slovíčka z angličtina :X jak já to učení přímo nesnášííím.. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat