čtvrtek 22. prosince 2011

za 2 DNY vánoce!!

HOHOOO vánoce se blíží miluju vůni vánočního cukroví,světílka které blikají pořád do kola,zdobení vánočního stromčku,vůni skořice a různých svíček.Vyžívám se v tom. Nevím jestli tenhle svátek miluju proto že je jednou za rok a nebo proto že je celá rodina po hromadě.I když mi tu budeš tatínku chybět ale příští rok budem slavit vánoce spolu také! :) Těším se vždycky na ten moment když vidíte ten stromeček a pdo tím dárečky a nevíte kterej si dřív rozbalit.. :) Za tenhle ten moment bych snaď umírala. :) Co vy už máte všechny dárky nakoupený?Pečlivě zabalené?S mašličkou nahoře?Můžu vám říct že tenhle ten rok mě vyšli dárky hodně draho! 4900,- :X a to mám jenom blbosti pro každého většinou tak dva dárky jenže naše rodina je hrozně početná! prostě HRŮZA jedním slovem :DD dneksa jsem s mamkou zdobila stromeček dodělávala cukrový a ujišťovala se že mám važně všechny dárky nakoupený a zabalený :) a mám všechno vpořádku! Teď už jenom skočím do vany a půstím filmik a pak spát. Zítra jde k nám Denča budem čučet na filmy cpát se popcornem a pizzou a dávat si dárečky :) Bude to skvělej den. Těším se na něj. Tak se měj te a neboj te se do vánoc se ještě dočkáte ještě jednoho článku a kdyby né tady tak na mém druhém blogu BLOG který má nový desing tak ho okoukněte a pořádně pochvalte :DD ČÁGO! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat