neděle 1. ledna 2012

2012!!

A máme tu novej rok.. :) Silvestr a vánoce jsou zanáma.. Tyjo to je divný říkat že se nám něco stalo minulej rok a né třeba před měsícem.. :D No nic začal novej rok a teď musíme koukat do budoucnosti a soustředit se na to co bude teď za historky,průsery a kalby :) Jak jste oslavili silvestr? Já radši pomlčím .. :) jen řeknu že to bylo fájn. Strávila jsem první silvestr se s vojí ségrou takže to bylo dobrý :) Tyjo za čtyři měsíce a týden mi bude 15 :) huhůůů.. :D těším se na svojr narozeniny! Doufám že budou legendární :) Ale také mě v tomhle roce čekají přihlášky na střední školy :X jsem docela frajerka když nevím kam půjdu :D ale no tak jako uvidíme no :) tím pádem mě čeká v září taky prvák :) budu velká holka :DD JUPÍ! Konečně se mi udělala pizza no nic jdu jíst :) Měj te se krásně lidi :) T.
ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!

Žádné komentáře:

Okomentovat